17 jan 2023

Now or never

Now or Never er et åbent, internationalt netværk for kunstnere, der arbejder med lyd og musik under klimakrisens fane. Sammen brainstormer vi på nye måder at være sammen på, lære af hinanden og skabe kunst og begivenheder tilpasset den nuværende kritiske situation for planeten.

Netværket mødes regelmæssigt og uformelt online og ved særlige begivenheder, og det primære mødesprog er indtil videre engelsk.

Du behøver ikke at være medlem af Dansk Komponistforening for at være med i netværket. Det vigtigste er, at du har en kreativ praksis med lyd og musik, og at du arbejder på at tilpasse din praksis til klimakrisens virkelighed og de muligheder og kanaler, der er tilgængelige for kreative kunstnere til at afhjælpe den.

Måske er du i begyndelsen af den rejse, eller du er måske allerede meget erfaren med meget at dele. Uanset hvor du er, er du velkommen.