10 aug 2023

Mød DKF på Kulturmødet Mors

Den 24. august kan du møde DKF på Kulturmødet Mors, hvor vi er med til at arrangere to forskellige debatter

Fair Practice
Med udgangspunkt i den hollandske Fair Practice Code – en slags ”kulturens svanemærke”, der forener arbejdsvilkår og værdier tilpasset kunstområdernes særlige præmisser, inviterer vi til debat om, hvorvidt en lignende model kan bane vej for en mere bæredygtig kulturbranche i DK.

Tid: Torsdag 24.08. Kl. 15.30 - 16.30
Sted: Brøndum, KulturPladsen

Mød DKFs bestyrelse og sekretariat
I forlængelse af ovenstående arrangement inviterer vi særligt vores nordjyske medlemmer til et uformelt møde med foreningens bestyrelse og sekretariat. Kom og hils på - vi byder på lidt at drikke.

Klimakrise og grøn omstilling i et kunstnerisk perspektiv
Hvordan forholder man sig i et kunstnerisk arbejde aktivt og konkret til problemstillinger som klimakrise, økonomisk ulighed, migration og samfundspolarisering?

I august 2023 samles kunstnere fra DK og Tyskland for at dele erfaringer og værkideer til måder at forholde sig til dette. Denne aften inviterer de alle ind i det åbne værksted mhp. dialoger på tværs af kunst, aktivisme, politik og forskning.

Tid: Torsdag 24.08. Kl. 20.00 - 21.00
Sted: Monas Hus, KulturVejen

Vi glæder os til at se dig.